Juni 2008 |
Achter-
/ stoplicht origineel nieuw
Banden (Heidemann)
nieuw (17 x 2.75)
Bedrading gekontroleerd
Bougie gekontroleerd
Carburateur gereinigd
Cylinder inwendige
inspektie
Extra / Motorstop
schakelaar op stuur
Kabels allemaal
nieuw
Koppeling gesteld
Luchtfilter inspektie
Multischakelaar goed
aangesloten
Onsteking nagekeken,
goede bougievonk
Remmen nagekeken,
vernieuwd en gesteld
Stuur balhoofd gekontroleerd
Tank inspektie op
roest (schoon)
Uitlaat gekontroleerd
Wielen en spaken
gekontroleerd
Versnellingsbakolie
80W-90 ververst
Versnellingskabels
gesteld |
Testrit |
Topsnelheid op VDO: 56 Km (Op Teller)
Tegen de wind in: 51Km
Bougiekleur: donkerbruin |
Juli 2008 |
Ketting gekontroleerd
en gesteld
Koplamp origineel
vernieuwd (uit Duitsland)
Remlichtschakelaar
getest, is OK |
Aug 2008 |
Bagagerek met dragerplank
Bromfietskoffer
geplaatst en ingericht
Carburateur naaldstand
naar 3 (is officieel), maar na testrit bleef bougie te zwart, dus
weer terug naar stand 2
Koolstift uit bougiekap
verwijderd en door koperen stift vervangen (sterkere vonk)
Zijspiegels op stuur
(voor veiligheid)
Verstelbare sproeier
geplaatst en afgesteld, rijdt uitstekend
Luchtsproeier afgesteld
(van originele stand 1,5 slag uit naar 3,5 slag uit) |
Testrit |
Topsnelheid op VDO: 57 Km (Op Teller)
Tegen de wind in: 53Km
Bougiekleur: lichtbruin |
|
Wiellagers ????? (Zijn nog goed) |
Sep 2009 |
Op Castrol full
synthetische mengsmering1:35 overgegaan. Rijdt prima! |
Nov 2009 |
Standaard reparatie..
Was doorgezakt. Mengsmering
1:50 toegepast. |
Feb 2010 |
Tank bevestiging
gerepareerd met nieuwe doorvoerrubbers met busjes. |
Juni 2010 |
Rem lichtschakelaar gerepareerd |
Juli 2010 |
Bougie +
dop vernieuwd
Onsteking gekontroleerd |
Nov 2011 |
De ZUNDAPP gaat
in de restauratie! |
Sep 2012 |
Condensator vernieuwd
Bougiedop (NIET
ontstoord) gemonteerd |