Plaats van Inbouw |
Kontaktslot met sleutel |
Plaatsing accu en spanningsregelaar met bedrading.
Bedrading aan kokusan loskoppelbaar gemaakt.
Bobine, en zekering met bedrading. Gat doorgeboord voor bougiekabel.
Extra motormassa. Heel belangrijk.
Extra massa voor achterspatbord, evenzo de voorvork extra aan massa
gelegd.
Speciale vliegwielmoer voor Boschkrukas (JMPB)
aandraaien op 35 NM !!
Tevens een speciale hoge/lange moer, meestal
sleutel/dop 14 mm en een
sluitring of veerring m10 er onder doen.
Het merkteken moet je ZELF op het vliegwiel
zetten met een bougiegat
micrometer en merktekens van BDP en gewenste
voorontsteking
op motor zetten.
Daarna starten, staat de lampflits van de
stroboscoop rechts naast jou
markering (te vroeg) dan moet de grondplaat
naar links.
Staat de lampflits van de stroboscoop links
naast jou markering
(te laat) dan moet de grondplaat naar rechts.
Die vierde is alleen je onderbreker om je
motor uit te zetten,
dus kleurtje op kleurtje.
En stop/absteller gaat naar je zwarte draadje
van je motoruitzetknopje
of kontakt op je stuur ...
DE ZUNDAPP KAN WEER NORMAAL MET BUDDYSEAT,
BAGAGEDRAGER EN TASSEN AFGEWERKT WORDEN.
DE VOLLEDIGE INBOUW HANDLEIDING KANHIER
GEDOWNLOAD WORDEN...
TENSLOTTE:
Afwerken met 35NM voor de vliegwielmoer aanhalen en de eventuele beplating
terug zetten. Vergeet
niet om de 6V voor 12V lampjes te vervangen. De bedrading hier is maximaal
voor 60Watts. Ten laatste,
zorg voor een extra goede massa verbinding van motorblok en frame,
zo ook met het achterspatbord
en de voorvork. (voor de verlichting). De claxon, remlicht, clignoteurs
ed. gaan via de accu.
Voor zwaarder of lichter dan 60Watts, gebruik dan de draadcalculator.
Weet wel, dat een koplamp van
35Watts de zaak behoorlijk kan verhitten en daardoor de lamp eerder
door oververhitting defekt raken
zal. Vandaar het verhaal van een te warme spanningsregelaar, wat niet
van de 80W gebruikt wordt,
moet alles wat boven de ca. 13,8 - 14V laadstroom voor de accu, naar
de massa afvloeien. Dus zorg voor
een goede rijwindkoeling en een goede bevestiging aan de massa. Vandaar,
dat een 6V
spanningsregelaar veel meer spanning moet afvloeien en stukken warmer
wordt. In dit geval van de
Zundapp 441 dus de plaats onder de buddyseat...
DIVERSE SCHEMA'S
|